luktar bajs ändååååååå :)

Okeeeeeej alla som sprutar parfym i nedre korridoren :)
Kan ni sluta sprja er vaniljadoftande parfym i heeeeeeela nedre korridoren eller? Alltså, honestly. Det hjälper inte ens. Ni luktar bajs ändååååååå!Tyvärr :)

Haha okej. jag skoja, eller gjorde jag? Nej jag skojade... elller`? Nej okej jag skojade....
2 SPRAYAR VAR RÄCKER OKEEEEJ?
jag menar, tänk på alla som är allergiska mot parfym och måste andas in stora mängder varenda gång dem går där :(
Skoja, careface haha finns det ens någon som ÄR parfymallergigeker? Isåfall är den väl klen. Eller något.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH nu kommer alla spruta ännu mer bara för att irritera mig men det är väl inte så värst ekonomiskt.

Jaja, vi är överrens 2 SPRUT VAR var det... okej, bra, förstått, jalla bye, heido adios ciao....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0